25 ноября – общественные обсуждения проекта бюджета Одесской городской громады на 2022 год

25 ноября 2021 года /четверг/ пройдут общественные обсуждения проекта бюджета Одесской городской территориальной громады на 2022 год.

Обсуждения состоятся в соответствии с Бюджетным регламентом прохождения бюджетного процесса в городе Одессе, утвержденным решением Одесского городского совета от 06 февраля 2020 года № 5633-VII, с целью привлечения членов территориальной громады города Одессы к участию в бюджетном процессе, получения предложений и замечаний физических и юридических лиц.

Начало – в 15.00 в кинозале административного здания Одесского городского совета по адресу: г. Одесса, ул. Косовская, 2-Д.

Перед началом мероприятия будет проводиться регистрация участников.

Для входа в здание городского совета необходимо иметь при себе удостоверение личности (паспорт или другой документ, удостоверяющий личность и принадлежность к городской громаде).

Бюджетные обсуждения будут проведены с учетом карантинных ограничений, действующих на момент проведения мероприятия. Просьба иметь при себе средства индивидуальной защиты (медицинскую маску или респиратор). 

 

Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2022 рік

 

15564000000

  (код бюджету)

 

 

Відповідно до пункту 23 частини 1 статті 26 Закону України
«Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного кодексу України Одеська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Визначити на 2022 рік:

доходи бюджету Одеської міської територіальної громади у сумі 12 432 565 320 гривень, у тому числі доходи загального фонду бюджету Одеської міської територіальної громади – 12 111 639 800 гривень, та доходи спеціального фонду бюджету Одеської міської територіальної громади – 320 925 520 гривень, згідно з додатком 1 до цього рішення;

видатки бюджету Одеської міської територіальної громади у сумі 11 388 836 220 гривень, у тому числі видатки загального фонду бюджету Одеської міської територіальної громади – 9 294 987 100 гривень, та видатки спеціального фонду бюджету Одеської міської територіальної громади – 2 093 849 120 гривень;

повернення кредитів до бюджету Одеської міської територіальної громади у сумі 100 000 гривень, у тому числі повернення кредитів до загального фонду бюджету Одеської міської територіальної громади – 100 000 гривень;

надання кредитів із бюджету Одеської міської територіальної громади у сумі 151 229 100 гривень, у тому числі надання кредитів із загального фонду бюджету Одеської міської територіальної громади – 1 500 000 гривень, та надання кредитів зі спеціального фонду бюджету Одеської міської територіальної громади – 149 729 100 гривень;

 

 

профіцит за загальним фондом бюджету Одеської міської територіальної громади у сумі 2 815 252 700 гривень та спеціальним фондом бюджету Одеської міської територіальної громади у сумі 892 600 000 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;

дефіцит за спеціальним фондом бюджету Одеської міської територіальної громади у сумі 2 815 252 700 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;

оборотний залишок бюджетних коштів бюджету Одеської міської територіальної громади у розмірі 2 000 000 гривень, що становить 0,02 відсотка видатків загального фонду бюджету Одеської міської територіальної громади, визначених цим пунктом;

- резервний фонд бюджету Одеської міської територіальної громади у розмірі 35 000 000 гривень, що становить 0,4 відсотка видатків загального фонду бюджету Одеської міської територіальної громади, визначених цим пунктом.

 

  1. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів бюджету Одеської міської територіальної громади на 2022 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатками 3, 4 до цього рішення.

 

  1. Затвердити на 2022 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 5 до цього рішення.

 

  1. Затвердити розподіл витрат бюджету Одеської міської територіальної громади на реалізацію міських програм у сумі 1 543 582 280 гривень згідно з додатком 6 до цього рішення.

 

  1. Затвердити на 2022 рік розподіл коштів бюджету розвитку згідно з додатком 7 до цього рішення.

 

  1. Установити, що у загальному фонді бюджету Одеської міської територіальної громади на 2022 рік:

1) до доходів загального фонду бюджету Одеської міської територіальної громади належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, та трансферти, визначені статтею 1032 Бюджетного кодексу України (крім субвенцій, визначених статтею 691 та частиною 1 статті 71 Бюджетного кодексу України), а також інші надходження відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на                        2022 рік»;

2) джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені частиною 1 статті 15 Бюджетного кодексу України;

3) джерелами формування у частині кредитування є:

- надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України;

- повернення поворотної фінансової допомоги суб’єктами малого і середнього підприємництва.

 

 

  1. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету Одеської міської територіальної громади на 2022 рік:

1) у частині доходів є надходження, визначені статтею 691 Бюджетного кодексу України, а також інші надходження відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік»;

2) у частині фінансування є надходження, визначені частиною 1                   статті 71 Бюджетного кодексу України, а також залишки коштів спеціального фонду бюджету Одеської міської територіальної громади, крім власних надходжень бюджетних установ;

3) у частині кредитування є:

- надходження, визначені статтею 691 Бюджетного кодексу України;

- повернення коштів, що сплачуються позичальниками в рахунок погашення кредитів, відсотки за користування ними, пеня в рамках Міської цільової програми забезпечення житлом окремих категорій громадян, що проживають у місті Одесі, на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 19 вересня 2018 року № 3609-VII.

 

  1. Установити, що у 2022 році кошти, отримані до спеціального фонду бюджету Одеської міської територіальної громади згідно зі статтею 691 Бюджетного кодексу України, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених статтями 89, 91 Бюджетного кодексу України, а кошти, отримані до спеціального фонду згідно з підпунктами 2, 3 пункту 7 цього рішення, спрямовуються відповідно на:

- витрати бюджету розвитку, визначені частиною 2 статті 71 Бюджетного кодексу України (за рахунок джерел, визначених підпунктом 2 пункту 7 цього рішення);

- виконання гарантійних зобов’язань Одеської міської територіальної громади за кредитами, залученими під місцеві гарантії, та надання кредитів на житло (за рахунок джерел, визначених підпунктом 3 пункту 7 цього рішення).

 

  1. Визначити на 31 грудня 2022 року граничний обсяг місцевого боргу у сумі 2 200 000 000 гривень та граничний обсяг гарантованого Одеською міською територіальною громадою боргу в сумі     1 000 000 000 гривень.

 

  1. Визначити на 2022 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками бюджету Одеської міської територіальної громади видатки загального фонду на:

- оплату праці працівників бюджетних установ;

- нарахування на заробітну плату;

- придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів;

- забезпечення продуктами харчування;

- оплату комунальних послуг та енергоносіїв;

- обслуговування місцевого боргу;

- соціальне забезпечення;

- поточні трансферти місцевим бюджетам;

- забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування;

- компенсацію процентів, сплачуваних банкам та/або іншим фінансовим установам за кредитами, отриманими громадянами на будівництво (реконструкцію) чи придбання житла;

- оплату послуг з охорони комунальних закладів культури;

- оплату енергосервісу.

 

  1. Дозволити Департаменту фінансів Одеської міської ради за рішенням Одеської міської ради в межах поточного бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів бюджету Одеської міської територіальної громади на депозитах або шляхом придбання державних цінних паперів, цінних паперів, емітованих Одеською міською радою, з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду за попереднім погодженням з постійною комісією Одеської міської ради з питань планування, бюджету і фінансів.

 

  1. Відповідно до статей 43, 73 Бюджетного кодексу України надати право Департаменту фінансів Одеської міської ради на здійснення позик на покриття тимчасових касових розривів бюджету Одеської міської територіальної громади, пов'язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

 

  1. Головним розпорядникам коштів бюджету Одеської міської територіальної громади забезпечити:

1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів із дня набрання чинності цим рішенням;

2) управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та здійснення оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;

3) здійснення контролю за своєчасним поверненням у повному обсязі до бюджету Одеської міської територіальної громади коштів, наданих за операціями з кредитування бюджету Одеської міської територіальної громади, кредитів (позик), отриманих Одеською міською територіальною громадою, а також коштів, наданих під місцеві гарантії;

4) доступність інформації про бюджет відповідно до законодавства,                   зокрема:

- оприлюднення на офіційному сайті Одеської міської ради:  www.omr.gov.ua паспортів бюджетних програм (включаючи зміни до паспортів бюджетних програм) протягом трьох робочих днів з дня затвердження таких документів;

- здійснення публічного представлення інформації про виконання бюджетних програм, у тому числі досягнення цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник бюджетних коштів, у межах бюджетних програм, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, до 15 березня 2023 року;

5) здійснення внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов'язань розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів і витрачанням ними бюджетних коштів;

6) у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі.

 

  1. Дозволити міському голові своїми розпорядженнями в період між пленарними засіданнями Одеської міської ради за поданням Департаменту фінансів Одеської міської ради вносити зміни до бюджету Одеської міської територіальної громади на 2022 рік у частині міжбюджетних трансфертів з подальшим затвердженням Одеською міською радою.

 

  1. Дозволити міському голові своїми розпорядженнями в період між пленарними засіданнями Одеської міської ради за погодженням з комісією з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Виконавчого комітету Одеської міської ради та за погодженням з постійною комісією Одеської міської ради з питань планування, бюджету і фінансів вносити зміни до бюджету Одеської міської територіальної громади на 2022 рік із подальшим затвердженням Одеською міською радою.

 

  1. Розпорядникам коштів бюджету Одеської міської територіальної громади (далі – розпорядники бюджетних коштів) забезпечити:

- укладання договорів за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів бюджетних асигнувань;

- у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якого прострочення заборгованості з оплати вищезазначених товарів та послуг;

- у першочерговому порядку проведення розрахунків по оплаті праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати і розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, послуги зв’язку та інші види енергоносіїв, які споживаються бюджетними установами.

 

  1. Розпорядники бюджетних коштів, в оперативному управлінні або господарському віданні яких знаходяться об’єкти, щодо яких здійснюється закупівля енергосервісу, мають право брати довгострокові зобов’язання за енергосервісом на підставі істотних умов договору енергосервісу, затверджених рішенням Одеської міської ради.

Встановити Департаменту освіти та науки Одеської міської ради обсяг видатків на оплату енергосервісу у межах бюджетних призначень, визначених цим рішенням, у сумі 9 909 216 гривень.

 

  1. Установити, що видатки бюджетних установ, які фінансуються з бюджету Одеської міської територіальної громади та розташовані в одній будівлі, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, телекомунікаційних та загальнобудинкових послуг здійснює розпорядник бюджетних коштів, на балансі якого знаходиться ця будівля або яка передана йому в оперативне управління (оренду).

 

  1. Установити, що у бюджеті Одеської міської територіальної громади враховані витрати на: 

- проведення заходів щодо зниження ризику інфікування та попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, у м. Одесі;

- функціонування Департаменту з організації роботи Одеської міської ради у сумі 4 786 700 гривень (головний розпорядник бюджетних коштів – Виконавчий комітет Одеської міської ради);

- надання фінансової підтримки Комунальному підприємству «Агентство програм розвитку Одеси» в сумі 103 488 000 гривень для забезпечення виконання зобов’язань по проєкту «Розвиток міської інфраструктури в Україні» «закритий та відкритий компоненти» (головний розпорядник бюджетних коштів – Департамент міського господарства Одеської міської ради);

- платежі, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань,                                  у сумі 149 729 100 гривень (проєкти «Розвиток міської інфраструктури в Україні» «закритий та відкритий компоненти» у сумі 103 488 000 гривень; «Оновлення міського електротранспорту м. Одеси» у сумі                                           41 569 700 гривень та «Міський громадський транспорт України» (підпроєкт «Магістральний трамвайний маршрут прямого сполучення «Північ-Південь») у сумі 4 671 400 гривень) (головний розпорядник бюджетних коштів – Департамент фінансів Одеської міської ради);

- створення місцевого матеріального резерву міста Одеси для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (головні розпорядники бюджетних коштів – Департамент охорони здоров’я Одеської міської ради, Департамент міського господарства Одеської міської ради, Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради); 

- фінансування комунальних підприємств, визначених одержувачами бюджетних коштів, згідно з додатком 8 до цього рішення.

 

  1. Установити, що за відсутності затверджених центральним органом виконавчої влади типових штатних нормативів по установах соціально-культурної сфери та соціального захисту населення розпорядники бюджетних коштів утримують штатну чисельність працівників у межах, затверджених Виконавчим комітетом Одеської міської ради, якщо інше не передбачено законодавством України. 

 

  1. Дозволити головним розпорядникам бюджетних коштів – Департаменту освіти та науки Одеської міської ради, Департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради, та розпорядникам нижчого рівня, які належать до сфери управління зазначених головних розпорядників, укладати багатосторонні (три- і більше) договори з постачальниками товарів та послуг відповідно до схеми (порядку) фінансування установ та закладів відповідної галузі, затвердженої розпорядженням міського голови.

 

  1. Установити, що плани використання бюджетних коштів та зміни до них по комунальним підприємствам (за винятком комунальних некомерційних підприємств охорони здоров’я) погоджуються з Департаментом фінансів Одеської міської ради. 

 

  1. Установити, що видатки на функціонування бюджетних установ, які створюються (реорганізовуються), здійснюються після їх державної реєстрації в порядку, визначеному чинним законодавством України.

 

  1. Установити, що кошти за оренду майна, яке перебуває в комунальній власності та передається в оренду Департаментом комунальної власності Одеської міської ради, в тому числі податок на додану вартість, перераховуються орендарями на рахунок Департаменту комунальної власності Одеської міської ради, відкритий в Державній казначейській службі України у місті Києві. Не пізніше наступного робочого дня після зарахування коштів на вищезазначений рахунок Департамент комунальної власності Одеської міської ради перераховує кошти без податку на додану вартість на рахунок Казначейства України (ЕАП), відкритий для виконання бюджету Одеської міської територіальної громади за кодом бюджетної класифікації 22080400 «Надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності Одеської міської територіальної громади». Остаточний розрахунок з бюджетом проводиться протягом 10 календарних днів місяця, наступного за звітним. Податок на додану вартість перераховується Департаментом комунальної власності Одеської міської ради до державного бюджету в порядку та терміни, встановлені Податковим кодексом України.

 

  1. Установити, що кошти від оренди берегозахисних споруд у вигляді штучних пляжів, які є власністю Одеської міської територіальної громади та використовуються суб’єктами підприємницької діяльності для організації відпочинку і надання громадянам платних послуг оздоровчо-пляжного сервісу, а також плата за оренду окремого індивідуально визначеного майна (крім нерухомого), яке передається в оренду Управлінням інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради, в тому числі податок на додану вартість, перераховуються орендарями на рахунок Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради, відкритий в Державній казначейській службі України у місті Києві. Не пізніше наступного робочого дня після зарахування коштів на вищезазначений рахунок Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради перераховує кошти без податку на додану вартість на рахунок Казначейства України (ЕАП), відкритий для виконання бюджету Одеської міської територіальної громади за кодом бюджетної класифікації 22080400 «Надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності Одеської міської територіальної громади». Остаточний розрахунок із бюджетом проводиться протягом 10 календарних днів місяця, наступного за звітним. Податок на додану вартість перераховується Управлінням інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради до державного бюджету в порядку та терміни, встановлені Податковим кодексом України.

 

  1. Установити, що в разі, коли орендодавцями нерухомого майна є комунальні підприємства, включаючи комунальні некомерційні підприємства охорони здоров’я, засновником яких виступає Одеська міська рада, кошти за оренду майна, сумарна площа якого на одне комунальне підприємство не перевищує 200 кв.м, є джерелом доходів відповідних комунальних підприємств та використовуються на поповнення власних обігових коштів.

Кошти за оренду майна, яке знаходиться на балансі бюджетних установ, організацій, сумарна площа якого на одну установу, організацію не перевищує 200 кв.м, є джерелом власних надходжень відповідних бюджетних установ, організацій.

Установити, що в разі, коли сумарна площа нерухомого майна, яке передається в оренду, перевищує 200 кв.м, договори оренди укладаються Департаментом комунальної власності Одеської міської ради та орендні платежі розподіляються  орендарем  у наступному порядку:

1) у разі, якщо балансоутримувачем є комунальні підприємства, засновником яких виступає Одеська міська рада, крім Комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса» та комунальних некомерційних підприємств охорони здоров’я (орендодавець – Департамент комунальної власності Одеської міської ради):

- 95 відсотків коштів за оренду майна, включаючи податок на додану вартість, які є джерелом доходів відповідних комунальних підприємств та  використовуються на поповнення власних обігових коштів, орендар перераховує на рахунок Комунального підприємства – балансоутримувача;

- 5 відсотків, включаючи податок на додану вартість, перераховуються орендарем на рахунок Департаменту комунальної власності Одеської міської ради, відкритий в Державній казначейській службі України у місті Києві, в порядку, визначеному пунктом 24 цього рішення;

2) у разі, якщо балансоутримувачем є Комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт Одеса» (орендодавець – Департамент комунальної власності Одеської міської ради):

- 50 відсотків коштів, включаючи податок на додану вартість, які є джерелом доходів Комунального підприємства та використовуються на поповнення власних обігових коштів, орендар перераховує на рахунок Комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Одеса»;

- 50 відсотків, включаючи податок на додану вартість, перераховуються орендарем на рахунок Департаменту комунальної власності Одеської міської ради, відкритий в Державній казначейській службі України у місті Києві, в порядку, визначеному пунктом 24 цього рішення;

3) у разі, якщо балансоутримувачами є бюджетні установи, організації та комунальні некомерційні підприємства охорони здоров’я (орендодавець – Департамент комунальної власності Одеської міської ради), 100 відсотків орендної плати, включаючи податок на додану вартість, перераховуються орендарями на рахунок Департаменту комунальної власності Одеської міської ради, відкритий в Державній казначейській службі України у місті Києві, в порядку, визначеному пунктом 24 цього рішення.

 

  1. Установити, що плата за договорами на право тимчасового користування місцями для розміщення тимчасових споруд та елементів вуличної торгівлі у місті Одесі, які укладаються Управлінням розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради, перераховується користувачами на рахунок Казначейства України (ЕАП), відкритий для виконання бюджету Одеської міської територіальної громади за кодом бюджетної класифікації 24060300 «Інші надходження».

 

  1. Установити, що плата за тимчасове користування місцями для розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності Одеської міської територіальної громади (без податку на додану вартість), перераховується користувачами до бюджету Одеської міської територіальної громади на рахунок Казначейства України (ЕАП), відкритий для виконання бюджету Одеської міської територіальної громади за кодом бюджетної класифікації 24060300 «Інші надходження».

 

  1. Установити, що кошти відновної вартості зелених насаджень (дерев, кущів, газонів, квітників) у місті Одесі, що підлягають сплаті при видаленні зелених насаджень або при їх втраті у зв’язку із відведенням земельної ділянки у встановленому порядку юридичній або фізичній особі, перераховуються користувачами і орендарями земельних ділянок на рахунок Казначейства України (ЕАП), відкритий для виконання бюджету Одеської міської територіальної громади за кодом бюджетної класифікації 24060300 «Інші надходження».

 

  1. Установити, що відсотки за користуванням кредитом, отриманим Товариством з обмеженою відповідальністю «Інфокс» в сумі 25 464 900 гривень, щоквартально до 8 числа місяця, наступного за звітним кварталом, перераховуються на рахунок Казначейства України (ЕАП), відкритий для виконання бюджету Одеської міської територіальної громади за кодом бюджетної класифікації 24060300 «Інші надходження».

 

  1. Установити, що кошти, одержані від приватизації та відчуження в інший спосіб майна, що перебуває в комунальній власності Одеської міської територіальної громади, є джерелом доходів бюджету розвитку бюджету Одеської міської територіальної громади. Зазначені кошти, в тому числі податок на додану вартість, перераховуються покупцями на рахунок Департаменту комунальної власності Одеської міської ради, відкритий в Державній казначейській службі України у місті Києві. Не пізніше наступного робочого дня після зарахування коштів на вищезазначений рахунок Департаментом комунальної власності Одеської міської ради кошти без податку на додану вартість перераховуються на рахунок Казначейства України (ЕАП), відкритий для виконання бюджету Одеської міської територіальної громади. Остаточний розрахунок з бюджетом проводиться протягом 3 календарних днів місяця, наступного за звітним, у межах бюджетного року, який закінчується 31 грудня. Податок на додану вартість перераховується Департаментом комунальної власності Одеської міської ради до державного бюджету в порядку та терміни, встановлені чинним законодавством України.

 

  1. Контроль за виконанням планових показників з надходження доходів до бюджету Одеської міської територіальної громади здійснюється виконавчими органами Одеської міської ради та комунальними підприємствами, утвореними Одеською міською радою, згідно з додатком 9 до цього рішення.

 

  1. Створити дорожній фонд Одеської міської ради та затвердити Положення про нього (додаток 10).

 

  1. Створити цільовий фонд Одеської міської ради та затвердити Положення про нього (додаток 11).

 

  1. Це рішення набирає чинності з 01 січня 2022 року.

 

  1. Додатки 1 – 11 до цього рішення є його невід'ємною частиною.

 

  1. Це рішення опубліковується не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття.

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Одеської міської ради з питань планування, бюджету і фінансів.

 

 

Міський голова                                                                Геннадій ТРУХАНОВ 

                                                                                                        

 

Проєкт рішення внесено Виконавчим комітетом Одеської міської ради

+ 0 -
  • 0
  • 423

Добавить комментарий