УДП відстояло будівлю пароплавства у центрі Будапешту та скасувало передачу 91 баржі
Нове керівництво Українського Дунайського пароплавства, головний офіс якого знаходиться у Ізмаїлі Одеської області, проводить перезавантаження своїх дочірніх структур в Угорщині, позбавляючись представників старого менеджменту, які йдучи, виписують собі премії по 100 тисяч євро. Крім того, минуле керівництво намагалося віддати в довгострокову оренду 91 баржу пароплавства по 1 євро за баржу, а також непрозоро продати будівлю підприємства у центрі Будапешта.
Про це розповів т. в. о. генерального директора Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко на офіційному телеграм-каналі пароплавства.
За його словами, за часів минулого керівництва УДП в Угорщині була утворена низка дочірніх підприємств. Зокрема, Transship kft та Transhold kft.
Ідея нібито правильна – компаніям з місцевою реєстрацією зручніше організовувати роботу флоту в країнах ЄС. Проте насправді пароплавство отримало майже неконтрольовані бізнес-структури, через які виводили активи УДП, – наголосив Москаленко.
Найбільша оборудка була пов’язана з будівлею пароплавства у центрі Будапешту. Вже був укладений договір про продаж будівлі за 8 мільйонів доларів, алє, на думку Москаленка, будівлю банально намагалися вкрасти і лише очікували вдалого моменту. Тим часом привласнювали чималі доходи від оренди. Потім директор підрозділу УДП в Угорщині Бокотей Янош вніс зміни до договору купівлі-продажу будівлі, щоб зареєструвати її на інших людей, але угорський адвокат попередив про це керівництво УДП.
Зрозумівши, що схема з незаконною реєстрацією права власності не вдалась, шахраї перейшли до силового варіанту. До будівлі вдерлись два десятка «молодиків». У відповідь ми виставили озброєну охорону і повернули контроль на приміщеннями, – повідомив Дмитро Москаленко.
Таким чином, будівля залишається за УДП, хоча юридичний процес ще триває.
Інша, не менш «каламутна» історія пов’язана з передачею у минулому році 91 баржі УДП від угорськоїої дочірньої панамської компанії до Transship kft. Вартість угоди – 1 євро за баржу, при балансовій вартості барж майже 20 млн. євро.
Про це рішення очільники УДП забули повідомити Міністерство інфраструктури. І я здогадуюсь чому. Справжня мета оборудки – утворити податковий борг, штучно збанкрутувати нашу дочірню компанію та віддати баржі за безцінь у бербоут-чартер пов’язаним бізнес-структурам. Частково це навіть вдалось, але більшість флоту ми врятували, – підкреслює т. в. о. гендиректора УДП.
За словами Москаленка, заразі УДП «вичищає» дочірні підприємства в Угорщині від старого менеджменту. Він наголосив, що, звільняючись, ці люди виплачують собі «компенсації» у розмірі 100 тисяч євро.
Комментариев 1