Старокозацька громада придбала сучасний асфальтний завод

Старокозацька громада Білгород-Дністровського району Одеської області придбала сучасний асфальтний завод. Монтаж обладнання, налаштування та його запуск здійснюються працівниками відділу благоустрою спільно з київськими інженерами.

Старокозацька громада є чи не найбільшою у Білгород-Дністровському районі: вона займає друге місце за площею та перше за кількістю населених пунктів ? тут їх цілих 18. Звичайно, і протяжність доріг чимала ? близько 400 км, які треба ремонтувати та підтримувати у належному стані.

Для більшості сільських громад, включаючи й Старокозацьку, суми коштів, за які підрядники готові робити капітальні ремонти доріг, є майже непідйомними: місцеві ради з більшим бюджетом можуть дозволити собі відремонтувати трохи більше кілометрів дорожнього полотна, а про маленькі громади з обмеженим фінансовим ресурсом й говорити нічого.

Аби змінити таку ситуацію, у Старокозацькій громаді вирішили: необхідно мати власну техніку та робити якісні ремонти доріг вулицями сіл самотужки. Тепер сільська рада може похвалитися сучасним асфальтним заводом, який придбали за кошти місцевого бюджету.

Сільський голова зазначив, що завод повністю автоматизований: має централізоване комп’ютерне управління, лінії автоматичної подачі, а також нагрівання й дозування. Ручної праці, як такої, там практично немає.

Наразі київські висококваліфіковані інженери, які допомагають налаштувати завод, діляться своїм багаторічним досвідом роботи із подібною технікою, навчають місцевих працівників усім тонкощам налагодження та експлуатації заводу, оскільки необхідно чітко дотримуватися температурного режиму, налаштувати дозування тощо. В подальшому на асфальтному заводі працюватимуть місцеві жителі, що створить також і додаткові робочі місця.

Закупівлі сучасного заводу передували декілька років придбання й іншої необхідної техніки. За попередні роки купили дуже багато спеціалізованої техніки: катки, грейдер, півторитонний, трьохтонний та шеститонний навантажувачі, екскаватори, самоскиди, дробильне обладнання італійського виробництва та асфальтоукладальну техніку. Адже про який асфальтний завод могла йти мова при відсутності іншої необхідної техніки.

Завдяки такому раціональному підходу громада вже поступово ремонтувала дороги за перевіреною часом технологією, що складається з декількох етапів: профілювання поверхні дорожнього покриття, підсипка щебенем та його ущільнення дорожнім катком, підсипання рециклерним асфальтом, остаточне ущільнення всіх шарів та проливання всієї площі бітумною емульсією.

+ 0 -
  • 0
  • 202

Добавить комментарий