Відкриття українських портів для експорту руди збільшить завантаженість ГЗК

Держава та бізнес мають працювати над перетворенням тимчасового коридору для морського експорту української продукції на постійний.

Такою думкою поділився генеральний директор групи “Метінвест” Юрій Риженков. За його словами, після виходу з українських портів перших суден із зерном і металом з’явився обережний оптимізм щодо можливості повноцінного відновлення експорту.

Однак військово-політичне керівництво України та бізнес мають докласти додаткових зусиль, щоб тимчасовий коридор став повноцінним маршрутом.

«ЗСУ, ВМФ, ГУР і Мінінфраструктури працювали над цими питаннями щонайменше вісім місяців. Але нам усім треба ще працювати над тим, щоб цей маршрут став таким, на який ми могли б розраховувати разом з аграріями», — цитує Інтерфакс-Україна слова Риженкова.

Риженков наголосив, що відновлення морського експорту особливо важливе для гірничодобувного сегмента групи, оскільки неможливість вивозити залізорудну сировину (ЗРС) морем змусила компанію значно знизити завантаження ГЗК.

Так, до повномасштабного вторгнення рф в Україну в Європу експортували менше за 10% ЗРС, основний обсяг експорту йшов морем до Китаю через порти Великої Одеси.

«Сьогодні наші ГЗК завантажені на 35-40%. Комбінати наших колег працюють навіть із меншими показниками. І тут іншого виходу, ніж відкривати порти Великої Одеси, не існує», — зазначили в Метінвесті.

+ 0 -
  • 0
  • 268

Добавить комментарий