Нова пошта роз’яснила ситуацію щодо обмежень на післяплату: обмежень на відправлення немає
Останнім часом у соціальних мережах та медіа з’явилась інформація про нібито обмеження можливості відправлення посилок із післяплатою через "Нову пошту". Компанія оперативно відреагувала на хвилю дезінформації та надала офіційне роз’яснення.
У компанії наголошують: обмежень на кількість посилок, що відправляються чи отримуються, немає.
«Наша мета — забезпечити легке користування послугами без перешкод і додаткових питань для тих, хто займається торгівлею», — йдеться в повідомленні пресслужби.
Разом з тим, «Нова пошта» зазначає, що в умовах посиленого державного контролю за фінансовими операціями всі фінансові сервіси, зокрема і NovaPay, змушені дотримуватися законодавчих вимог, передбачених Законом України №361-IX. Зокрема, це означає обов’язкову перевірку фінансових операцій фізичних осіб на предмет їхньої законності, походження коштів, характеру та обсягів.
Що це означає для користувачів:
-
Якщо фізична особа регулярно отримує значні суми післяплати, фінансовий партнер NovaPay може тимчасово обмежити послуги до моменту отримання пояснень щодо походження коштів.
-
Для тих, хто систематично продає товари, компанія рекомендує відкрити ФОП або зареєструвати іншу юридичну форму господарювання. Це дозволить укласти офіційний договір з «Новою поштою» на доставку та грошові перекази, що значно спростить ведення бізнесу.
У компанії запевняють: вони і надалі працюють над тим, щоб сервіс залишався зручним, прозорим і доступним для всіх клієнтів — як для приватних осіб, так і для підприємців.