Капремонт об’єктів благоустрою в Суворовському районі Одеси: у аудиторів залишилося багато запитань

Фахівці Південного офісу Держаудитслужби завершили перевірку 18 закупівель, що їх провела Суворовська районна адміністрація Одеської міської ради у 2020–2021 роках, інформацію про проведення яких розміщено на вебпорталі ProZorro.

Аудитори встановили, що виділення та освоєння бюджетних коштів на проведення зазначених закупівель відбувалося в межах виконання міських цільових програм благоустрою на 2018–2021 роки та розвитку житлового господарства на 2017–2021 роки. На виконання програм Суворовською райадміністрацією освоєно 16,1 млн грн, зокрема більше ніж 12,6 млн грн витрачені на капітальний ремонт та благоустрій спортивних і дитячих майданчиків.

Перевіркою встановлено, що хоча назва предмету закупівлі «капітальний ремонт об’єктів благоустрою», – фактично здійснювалося влаштування нових дитячих спортивно-гральних майданчиків. Установлені дитячі майданчики на балансі райадміністрації не обліковуються, інвентарні картки не створені, на баланс іншим комунальним підприємствам не передані, паспортів на зазначені майданчики та документів про обстеження технічного стану конструктивних елементів немає.

На запитання, чому спортивні та дитячі майданчики не оприбутковані, в райадміністрації відповіли, що це не входить до їх компетенції, а належить до повноважень Департаменту з благоустрою міста та міськвиконкому.

Аудитори виявили новенький  спортивно-тренувальний комплекс  по вул. Капітана Кузнецова, 92, 93. Комплекс робіт щодо капітального ремонту облаштування спортивно-тренувального комплексу в районі житлових будинків виконаний на суму 1,4 млн грн. Однак документів стосовно того, хто його облаштував та за які кошти, немає, що створює ризик повторної оплати за рахунок місцевого бюджету робіт, які вже фактично виконані невідомими людьми, в разі, наприклад, проведення закупівлі та укладення договору на закупівлю саме цих вже виконаних робіт.

Крім того, виникає питання: а хто ж буде нести відповідальність за якість зазначеного комплексу, а головне – безпеку користування ним, адже немає підтвердження його якісної та технічної відповідності вимогам держаних/галузевих стандартів.

Отже, перевіркою встановлено, що мільйони гривень бюджетних коштів витрачено на будівництво нових спортивних і дитячих майданчиків, тоді як бездіяльність органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо визначення їх власника чи балансоутримувача призводить до відсутності відповідальних за утримання майна у належному стані, а відсутність їх в бухгалтерському обліку – до заниження вартості активів.

Незабезпечення проведення робіт з паспортизації дитячих та спортивних майданчиків призводить до безконтрольності за їх технічним станом, що загрожує життю та здоров’ю дітей та інших осіб, які ними користуються.

Аудитори надіслали вимогу про усунення встановленого порушення, поінформували Одеську міську раду та правоохоронні органи.

+ 0 -
  • 0
  • 827

Добавить комментарий