Кабінет міністрів України погодив кандидатуру на посаду директора ДП "Ренійський морський торговельний порт".

Як зазначається на сайті уряду, ним має стати Сергій Строя, який з 2013 по 2019 рік очолював Ренійську філію Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (АМПУ).

Сергій Строя має замінити на цій посаді Максима Ігнатенка, який очолює порт з листопада 2021 року коли Кабмін погодив його кандидатуру.

У вересні 2021 року постійна комісія Міністерства інфраструктури України оголосила результати конкурсного відбору на зайняття посад директорів трьох портів.

Переможцем конкурсу на посаду ДП "Ренійський морський торговельний порт" став саме Максим Ігнатенко, який з лютого 2021 року обіймав посаду в.о. директора цього підприємства. Працював адвокатом, перебував на управлінських посадах підприємств будівельної сфери.

До призначення Максима Ігнатенка тимчасовим керівником Ренійського порту був Дмитро Володін.

На початку лютого вперше за часів незалежності України, порт Рені залучив новий вантажопотік - це цитрусові з Єгипту.

До порту Рені прибуло рефрижераторне судно Zeinab, яке обладнане посиленою вентиляцією та холодильними установками для перевезення вантажів, що швидко псуються.

Традиційно цитрусові перевантажували порти Чорноморськ та Одеса. Причому лідером перевалки цього виду вантажу був порт Чорноморськ.

У січні цього року керівник Адміністрації морських портів України Олексій Востріков повідомив, що порт Рені в Одеської області торік показав найкращий результат роботи за всі роки незалежності України.

Обсяг вантажоперероблювання у 2022 році тут склав – 6,8 мільйона тонн, що у 6,5 разів вище за показники 2021 року коли перевантажили 1,3 мільйона тонн.

Олексій Востріков повідомив, що з серпня 2022 року Днопоглиблюваний філіал "АМПУ" веде активні роботи з поглиблення дна акваторії порту "Рені" з доведенням до паспортних глибин.

Наразі максимальна глибина біля морських причалів вже складає сім метрів, що дозволяє приймати всі судна, осадка яких дозволяє пройти через підхідні канали. Орієнтовний термін закінчення експлуатаційного днопоглиблення заплановано на II квартал 2023 року.

Наприкінці грудня 2022 року Департамент організації портів державного підприємства "Адміністрація морських портів України" підрахував, що порти "Ізмаїл", "Рені", "Усть-Дунайськ", що розташовані по берегах ріки Дунай на півдні Одеській області за 11 місяців 2022 року наростили обсяги перевалення вантажів в 2,9 раза у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року.

Найбільший зріст продемонстрував порт "Усть-Дунайськ" де за 11 місяців перевантажили 662тисячі тонн тобто на 1 тисячу 314% більше ніж у 2021 році.

На другому місці саме порт "Рені" - 6,1 мільйона тонн тобто на 508,3% у порівнянні із 11 місяцями минулого року.

Різкий зріст обсягів перевантаження в портах на Дунаї викликаний тим, що після початку російського вторгнення в Україну припинилася діяльність українських морських портів Азовського басейну, та доволі довго були заблоковані чорноморські порти в тому числі й в Одеській області.

+ 0 -
  • 0
  • 426

Добавить комментарий