Але несвоєчасне прийняття деяких рішень щодо управління земельними та водними ресурсами, недостатній контроль та неповне вжиття заходів з недопущення порушень законодавства про оренду землі негативно вплинули на рівень наповнення дохідної частини бюджету та призвело до орієнтовних втрат доходів бюджету на 2,4 млн грн.
Неврегульованість питання щодо адміністрування податку на доходи з фізичних осіб, відсутність належного контролю призвели до втрати можливості поповнити бюджет на 7,8 млн грн.
Відволікання коштів сільського бюджету на виготовлення проєктно-кошторисної документації за чотирма робочими проєктами, яка не була своєчасно використана за призначенням, призвело до непродуктивних витрат бюджетних коштів на суму 1,01 млн грн.
Наявність протягом тривалого часу вакантних посад та невжиття відповідних заходів щодо їх заповнення призвело до штучного створення в сільській раді економії фонду заробітної плати на загальну суму
5,8 млн грн. А внаслідок розподілу повної ставки між кількома працівниками в закладах культури, освіти та охорони здоров’я додатково понесено витрат на сплату єдиного соціального внеску на суму 537 тис. грн.
Під час ревізії було виявлено фінансових порушень, що призвели до втрат, на загальну суму 563,38 тис. грн.
Встановлено, що сільська рада здавала в оренду свої приміщення, але протягом двох років (період проведення контрольного заходу) плата за оренду до бюджету не надходила. А це – 405,02 тис. грн. Навіть більше: за спожиті орендарями комунальні послуги (оплата електроенергії, газопостачання, водопостачання тощо) керівництво сільської ради розраховувалось бюджетними коштами, передбаченими на утримання самої сільради. Отже, з бюджету було відшкодовано ще 74,45 тис. грн.
Про результати ревізії Південний офіс Держаудитслужби повідомив Прокуратуру Одеської області.