Міст у Маяках готують до ремонту

Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області замовила проєкт на реконструкцію мосту на км 41+040 автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест). Йдеться про міст через Дністер поблизу Маяк.

Про це повідомляє електронний майданчик торгів Prozorro.

Підставою для проєктування є рішення Маяківської сільської ради від 20 квітня поточного року. У технічному завданні зазначається, що за результатами спеціалізованого обстеження міст знаходиться в непрацездатному, стані.

В аукціоні взяло участь дві компанії – ТОВ «Міжнародний проектний інститут» та ТОВ «НВО «Трансінжиніринг». Переможцем торгів стало ТОВ «Міжнародний проектний інститут», яке зобов’язалося виконати роботу за 4 077 000 гривень. Компанію зареєстровано у 2018 році у Києві, засновниками проєктної організації є юридичні особи ТОВ «KMN» (Чехія) та компанія «Меншен Холдінгс ЛТД» (Сейшельські острови).

Проєктну документацію буде розроблено за кошти місцевого та державного бюджетів. 100% від вартості договору оплачується протягом 10 робочих днів після виконання робіт.

Підрядник повинен буде визначити міцність дорожнього одягу та земляного полотна на підходах до мосту, а також виконати обстеження інфраструктурного об’єкту на предмет несучої здатності прогонової будови, опор та фундаментів, визначити обсяги пошкоджень та деформацій.

Також згідно технічному завданню проєктна організація зобов’язується визначити існуючу та перспективну інтенсивність руху та складу транспортних потоків; розробити варіанти реконструкції з порівнянням техніко-економічних показників; визначити наявність інженерних комунікацій у смузі відведення, місця та вартість їх перевлаштування; визначити орієнтовні смуги відводу та земельних ділянок, що потребують вилучення, з уточненням площ відводу, власників (користувачів), кількості будівель і споруд, що підлягають знесенню, орієнтовної вартості робіт із землевідведення та компенсаційних виплат; виконати містобудівний розрахунок.

У проєкті повинно передбачатися забезпечення проїзду по існуючому мосту на час проведення будівельних робіт.

Наразі орієнтовна довжина мосту ? 220 погонних метрів, протяжність ділянки підходів через річку Дністер – 0,25 км з кожного боку мосту.

Попередня розрахункова вартість реконструкції мосту – 1319 млн. грн, (сума уточнюється проєктною документацією).

Зазначимо, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області пропонує передбачити застосування та використання:

– прогресивних технологій, виробів та конструкцій, нових довговічних матеріалів для захисту поверхні залізобетонних конструкцій;

– сучасних деформаційних швів, гідроізоляції, тощо;

– тип дорожнього одягу, його конструкцію, матеріали для верхнього шару покриття визначити за результатами варіантного проектування, передбачити застосування полімерів або комплекс добавок (за обґрунтуванням);

– металевого мостового та дорожнього огородження бар’єрного типу з демпферними пристроями, ефективним антикорозійним захистом та світлоповертальними елементами;

– горизонтальної дорожньої розмітки із сучасних матеріалів стійких до зношення, в тому числі крайової лінії із шумовим ефектом;

– дорожніх знаків із застосуванням плівки з підвищеними фотометричними характеристиками;

– металевих опор освітлення із антикорозійним захистом.

На жаль, у проєкті договору не вказано кінцевий строк розроблення проєктної документації на реконструкцію мосту, але наявна інформація, що термін дії документу – до 30 червня 2024 року.

+ 0 -
  • 0
  • 157

Добавить комментарий