Білгород-Дністровський порт вже має клієнтів для роботи з малотоннажними суднами
В керівництві державного підприємства "Білгород-Дністровський морський торговий порт" прокоментували ситуацію з відсутністю суднозаходів до порту.
Як розповіла в коментарі ЦТС директорка держпідприємства Оксана Кіктенко, Білгород-Дністровський МТП вже протягом декількох місяців звертається до керівництва галузі та регіональної влади щодо можливості відновлення роботи порту. На що було отримано декілька "формальних відповідей". Зокрема, як говорить керівниця порту, в АМПУ, яка відповідає за підхідний канал і суднозаходи, заявляють, що відновити роботу підприємства в режимі перевалки не дозволяє безпекова ситуація.
При цьому, як зауважила Оксана Кіктенко, сама АМПУ заводить до Дністровського лиману свій флот безперешкодно. До того ж, вже другий рік поспіль в акваторії лиману здійснюються пасажирські перевезення.
На запитання про те, чи не заважатиме суднозаходам пошкоджений росіянами підйомний міст на вході до Дністровськомго лиману, директорка Білгород-Дністровського МТП відповіла, що міст дійсно знаходиться в неробочому стані і не піднімається. Тому пропускна здатність по висоті суден обмежена 8 метрами.
"Але ми можемо обробляти менші судна - "тисячки", баржі, - зауважила Кіктенко. - У нас вже є клієнти, які готові працювати з такими невеликими партіями. Інакше ми б не піднімали це питання. Боляче спостерігати, як повз нас в декількох милях проходять сотні суден, а наш порт залишається без роботи".
Також в коментарі ЦТС вона повідомила, що з лютого, у зв’язку з налагодженням роботи портів Великої Одеси, Білгород-Дністровський МТП більше не працює у режимі "сухого порту". Відповідно, працівники підприємства три місяці не отримують зарплатню. Через що кадрова ситуація стає загрозливою.
Щодо портопункту "Бугаз", що знаходиться на вході до лиману і відноситься до Білгород-Дністровського порту, то, як повідомила Оксана Кіктенко, він був зруйнований внаслідок російських атак.