52% звернень до контакт-центру "Дії" вже закриває штучний інтелект

В Україні на порталі "Дія" з червня активно триває внутрішнє бета-тестування ШІ-асистента. На сьогодні 52% звернень до підтримки "Дії" уже закриває штучний інтелект.
Про це сказав віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки й технологій – міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров на заході з презентації нового цифрового простору "Ветеран Pro" в застосунку "Дія", передає Інтерфакс-Україна.

"За багатьма напрямками ми зараз працюємо, але почали переосмислювати "Дію" в напрямку, що це має бути АІ-продукт: вона повинна використовувати штучний інтелект, повинна стати асистентом, розуміти, які послуги потрібні людині, що можна отримати найближчим часом", розповів Федоров.

Він зазначив, що ця трансформація наразі відбувається: 

проходить бета-тестування отримання консультацій для громадян за допомогою штучного інтелекту.
Щобільше, з його слів, найближчим часом вона буде запущена для всіх користувачів.

Окрім того, Мінцифри працює над послугою АІ-агент (ШІ-агент), коли послуги будуть надаватися за допомогою цього АІ-агента.

Федоров зауважив, що використання штучного інтелекту в контакт-центрі "Дії", показує результат:

  • 52% питань закриває штучний інтелект у форматі діалогу
  • решту – оператори (на основі 53,5 тисяч звернень за червень 2025 року).


Раніше міністр цифрової трансформації Михайло Федоров пояснював, що "Дія" має перетворитися на повноцінного ШІ-агента: замість кліків і класичних форм користувачі зможуть взаємодіяти з державою через живий діалог, як із чат-ботом.

ШІ-асистент працюватиме як чат-бот на основі великої мовної моделі. Він відповідатиме на запитання користувачів у режимі живого діалогу – на кшталт, де знайти ЦНАП або які документи потрібні для виїзду за кордон.

Окремо міністр зазначив, що ШІ допоможе спростити навіть складні бюрократичні процеси, зокрема оформлення компенсацій за зруйноване майно.

+ 0 -
  • 0
  • 17

Добавить комментарий