Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку запрошує до участі у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу

25-26 квітня 2024 року на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (ДУІТЗ) відбудеться Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу.

Мета Конкурсу – створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу талановитої молоді, залучення, заохочення та підтримки наукової й творчої роботи здобувачів вищої освіти, стимулювання їх інтересу до науково-дослідницької діяльності, формування сучасного наукового та професійного світогляду майбутніх фахівців з урахуванням змін та перетворень, які відбуваються у сфері маркетингу.

Роботи подаються до 25.03.2024 р. (за поштовим штемпелем) на адресу Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (65023, м. Одеса, вул. Кузнечна, 1) з поміткою «Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу».

І етап Конкурсу буде проведено в закладах вищої освіти.

За результатами І етапу Конкурсу кращі наукові роботи студентів продовжать участь у ІІ етапі Конкурсу на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (дистанційно).

Участь у Конкурсі безоплатна.

Більше інформації ТУТ.

+ 0 -
  • 0
  • 557

Добавить комментарий