25 -26 квітня на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку проходить Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу.
Як повідомили у пресслужбі ДУІТЗ, партнерами Конкурсу стали Сілезька академія (Котовице, Польща), Академія управління і адмініструванння в Ополе (Ополе, Польща), Карагандинський державний університет ім. Є.А. Букетова (Казахстан).
Основною метою цього Конкурсу є створення сприятливих умов для розвитку інтелектуального потенціалу молодих талантів, підтримки, залучення й заохочення студентів до наукової та творчої діяльності.
Перший етап Конкурсу відбувся в закладах вищої освіти. Найкращі наукові роботи студентів з цього етапу були відібрані для подальшої участі у другому етапі, який і проходить зараз дистанційно на базі ДУІТЗ.
До учасників Конкурсу з вітальним словом звернулася голова організаційного комітету, проректор з наукової роботи ДУІТЗ, професор, доктор економічних наук Катерина Танащук. Катерина Олександрівна зазначила, що це дійсно велика подія, тому що вперше в Україні проходить відкритий конкурс з маркетингу. І ми пишаємося тим, що саме нашому університетові вдалося організувати та провести таке наукове зібрання.
«На Конкурс представлено 120 наукових робіт. Отже, нашому поважному журі треба дуже багато попрацювати, щоб проаналізувати всі роботи й обрати кращі. Сподіваюся, що з цим завданням журі впорається. У Конкурсі беруть участь представники ЗВО як України, так і країн Європейського Союзу, та наші колеги і друзі з Карагандинського державного університету ім. Є.А. Букетова. Загальна кількість – 40 закладів вищої освіти. Я дуже вдячна керівникам університетів та особливо науковим керівникам за те, що ви працюєте, не зупиняєтеся на досягнутому. Бажаю плідної співпраці, всім перемоги, поважному журі бажаю обрати все ж таки найкращих з кращих», – привітала учасників Катерина Танащук.
Координатор наукового форуму, доктор економічних наук, професор, декан факультету бізнесу та соціальних комунікацій Олена Чукурна зазначила, що всі роботи – це дослідження, проведені на прикладі діяльності компаній різних сфер економіки. Тому учасники Конкурсу мають дуже гарну можливість не тільки ознайомитися з думками й дослідженнями представників інших ЗВО, але й здобути цінні знання щодо реальної роботи у сфері маркетингу підприємств.
Ігор Брітченко, професор Вищої школи менеджменту безпеки (Словаччина, м. Кошице) зазначив, що маркетологів зараз в Україні не вистачає. І це дуже наглядно продемонструвала українсько-польська зернова криза. Саме через погану роботу у сфері маркетингу політичні союзники не змогли знайти порозуміння щодо вигідної торгівлі сільськогосподарськими продуктами. Отже, робимо висновок – нашим університетам треба готувати фахівців, які зможуть не тільки вигідно продавати товари своєї компанії, але й бути справжніми дипломатами.
У своїх виступах члени поважного журі були єдині в тому, що участь у Конкурсі уже перемога для всіх учасників. І попри всі труднощі наші студенти креативно та виважено підходять до обраної спеціальності, більшість з них об’єднують навчання та роботу, займаються науковою діяльністю.
Слід зазначити, що для участі в конкурсі було отримано 120 робіт від 40 найпотужніших університетів України та ЄС:
12 Університетів з Києва, Харкова, Сум:
1. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана,
2. Київський національний лінгвістичний університет,
3. Державний університет інфраструктури та технологій,
4. Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій,
5. Державний біотехнологічний університет,
6. Державний університет економіки і технологій,
7. Український державний університет залізничного транспорту,
8. Національний авіаційний університет,
9. Сумський національний аграрний університет,
10. Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна,
11. Харківський національний автомобільно-дорожній університет,
12. Університет ім. Альфреда Нобеля,
9 ЗВО – Львова, Івано-Франківська, Луцька та Хмельницького:
1. Львівський національний університет імені Івана Франка,
2. Національний університет «Львівська політехніка»,
3. Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу,
4. Луцький національний технічний університет,
5. Державний торговельно-економічний університет (Хмельницький торговельно-економічний інститут),
6. Західноукраїнський національний університет,
7. Хмельницький національний університет,
8. Вінницький національний аграрний університет,
9. Державний торговельно-економічний університет (Винницький торговельно-економічний інститут),
7 ЗВО – Сходу, Півдня та центральної частини України:
1. Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»,
2. Приазовський державний технічний університет,
3. Бердянський державний педагогічний університет,
4. Херсонський національний технічний університет,
5. Миколаївський національний аграрний університет,
6. Херсонський державний аграрно-економічний університет,
7. Уманський національний університет садівництва,
Одесу представляють 6 університетів:
1. Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку,
2. Національний університет «Одеська політехніка»,
3. Одеський національний економічний університет,
4. Одеський державний аграрний університет,
5. Одеська державна академія будівництва та архітектури,
6. Одеський національний технологічний університет,
6 Університетів від країн–членів Європейського союзу та Республіки Казахстан:
1. Європейський Університет Віадріна (Німеччина),
2. Вища школа управління та адміністрації в Ополе
3. Познанська політехніка,
4. Wy?sza Szko?a Biznesu – National Louis University,
5. Університет безпеки та економіки у м. Плодив (Болгарія).
6. Karaganda University E.A.Buketova.