"Приховані" комісії Ощадбанку: українці скаржаться на несподівані списання за невдалі транзакції

Ощадбанк опинився в центрі скандалу через масові скарги клієнтів на несподівані комісії. Банк списує гроші з карток навіть у тих випадках, коли платіж не проходить через недостатність коштів на рахунку. Ця практика, хоча й офіційно прописана в тарифах, викликає обурення серед українців, які вважають її несправедливою.

Деталі "прихованої" комісії
Один із випадків, що набув розголосу, стався з дитячою карткою. Клієнтка повідомила на порталі "Мінфін", що з рахунку її дитини тричі списали по 3 гривні за невдалі спроби оплати морозива, коли на картці не вистачало всього кількох гривень. За її словами, комісію було підписано незрозумілими англійськими літерами.

В Ощадбанку пояснюють, що це "Комісія при обробці авторизованого запиту на суму, яка перевищує залишок на рахунку". За першу спробу гроші не знімають, але з другої стягують по 3 гривні за кожну наступну невдалу транзакцію. Банк зазначає, що відповідальність за перевірку залишку на рахунку лежить на клієнті, і пропонує перевіряти баланс через додаток "Мобільний Ощад", чат-бот або SMS.

Реакція клієнтів та поради експертів
Користувачі соцмереж висловлюють обурення, наголошуючи на несправедливості такої політики, особливо коли інші банки просто відхиляють транзакції без стягнення комісій. Багато клієнтів навіть не підозрюють про існування такої "пастки".

Фінансові експерти радять українцям:

Завжди перевіряти залишок на картці перед оплатою.

Уникати кількох спроб поспіль, якщо платіж не проходить з першого разу.

Уважно читати тарифи банку, навіть для "дитячих" або соціальних карток.

Ця ситуація підкреслює необхідність прозорості банківських послуг та уважності клієнтів до умов їхнього обслуговування.

+ 0 -
  • 0
  • 32

Добавить комментарий