ПриватБанк без попереджень закриває рахунки й не віддає гроші

Клієнтка банку заявила, що фінустанова в односторонньому порядку припинила з нею обслуговування — без попередження та пояснення причин. За її словами, рахунки було закрито, а доступ до коштів, зокрема виплати за державною програмою "Пакунок малюка", заблоковано.
На порталі Мінфіну клієнтка розповіла, що банк раптово розірвав з нею відносини, навіть не попередивши її про це й не пояснивши причини.
"В один момент без попереджень та пояснень причини вирішили розірвати відносини зі мною. Залишки коштів з рахунків переказали на рахунок в іншому банку",
– розповіла вона.
За словами жінки, вона могла б змиритися з такою ситуацією, але є один великий нюанс – у неї був також рахунок "Пакунок малюка", на якому була певна сума.
"Звісно, так як це особливий рахунок, з якого не можна знімати або переказувати гроші, вони повернулись державі. Таким чином Приватбанк залишив мою дитину без грошей, які її по праву",
– зазначила вона.
Клієнтка наголосила, що ні гаряча лінія, ні працівники відділення не допомогли.
"Ніхто нічого не може зробити. Можна ж було не закривати цей рахунок на якийсь час, щоб ми використали ці кошти, або хоча б попередити про розірвання завчасно. Відношення жахливе",
– написала вона.