Одесити можуть подавати звернення до міської влади через застосунок MISTO

Застосунок MISTO продовжує розширювати можливості в Одесі. Відтепер користувачі можуть подавати звернення до міських служб безпосередньо через застосунок — завдяки інтеграції з міською системою звернень громадян.
Нова функція дозволяє:
• швидко повідомляти про проблеми у місті (пошкодження інфраструктури, перебої в роботі комунальних служб тощо);
• додавати до звернення фото та геолокацію;
• відстежувати статус звернення у режимі реального часу.
Також оновлено головний екран застосунку: тепер на ньому доступні ярлики для найпопулярніших послуг, що дозволяє отримувати доступ до них у кілька кліків. Інтерфейс став динамічнішим і зручнішим для користувачів, аби щоденні дії займали ще менше часу.
Застосунок MISTO продовжує розвиватись, щоб зробити комунікацію між мешканцями та міською владою ефективнішою, а доступ до сервісів — ще простішим.
Оновити застосунок можна в App Store чи Google Play.